Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje osoby na stanowisko – Specjalista ds. finansowych i administracyjnych
Miejsce pracy: Tarnobrzeski Park Przemysłowo Technologiczny, Aleja Warszawska 227 , 39-400 Tarnobrzeg
Główne zadania na stanowisku:
- Wystawianie faktur sprzedaży za najem/ dzierżawę i media przedsiębiorcom prowadzącym działalność na terenie TPPT,
- Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT,
- Przekazywanie elektronicznej informacji miesięcznej w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego zgodnie z aktualnymi wymogami Ministra Finansów,
- Sporządzanie zbiorczych zestawień otrzymanych faktur zakupu,
- Analiza spłat zobowiązań od najemców czynszów oraz innych opłat z tytułu najmu,
- Naliczanie i pobieranie odsetek za opóźnienie w transakcjach handlowych od zaległości z tytułu czynszów najmu i dzierżawy oraz innych należności
- Przekazywanie środków uzyskanych na rzecz Gminy Tarnobrzeg,
Wymagania obligatoryjne:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość programu Microsoft Excel.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań i pracy nad powierzonymi zadaniami.
- Zdolność do analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Przestrzeganie standardów i przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych.
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Dogodne warunki pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty kandydatów składane są w siedzibie TARR S.A. przy ulicy ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, w formie elektronicznej na adres:sekretariat@tarr.pl.
- Dokumenty kandydatów należy składać w terminie do 13 grudnia 2024 roku.
- Po upływie ww. terminu zostanie dokonana weryfikacja nadesłanych dokumentów, wyłonieni kandydaci przechodzą do merytorycznego etapu rekrutacji, który odbywać się będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Po dokonaniu oceny merytorycznej Pracodawca wyłania kandydata do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy.
UWAGA: Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do merytorycznego etapu procesu rekrutacji mogą zostać odebrane w siedzibie TARR S.A. w ciągu 30 dni od daty upływu terminu rekrutacji. Po upływie ww. terminu nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną trwale zniszczone/usunięte.