PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO DLA PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH w ramach projektu pt. „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” Europejski Fundusz Społeczny Plus Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Priorytet VII „Kapitał ludzki gotowy do zmian” Działanie 7.16 Ekonomia społeczna
TARNOBRZESKI OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJ prowadzony przez realizowany jest przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. wraz ze Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” zaprasza Przedsiębiorstwa Społeczne będące Uczestnikami projektu pn. „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” – do składania „Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego”.
Termin składania wniosków: od 04.11.2024r. od godz. 7.30 do dnia 18.11.2024r. do godziny 15:30.
Sposób składania wniosków:
- Drogą elektroniczną na adres e-mail towes@tarr.pl
- Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby upoważnione (dokumenty zeskanowane do 1 pliku),
- Tytuł e-maila: Nabór nr 1/PS/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla PS
- Treść e-maila: ……(nazwa Wnioskodawcy) w załączeniu przesyła w Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami w wersji elektronicznej w ramach naboru nr 1/PS/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego, w ramach projektu „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”
- W formie papierowej w Biurze projektu w Tarnobrzegu, przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 211
lub w Inkubatorach Help Desk: w Tarnobrzegu, przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 13 lub w Ropczycach
przy ul. Sienkiewicza 1.
Wnioski składane osobiście należy złożyć:
- a) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej (tj. dwa egzemplarze w formie papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia) oraz w wersji elektronicznej (2 szt.) na płycie CD/DVD lub pendrive (wersja elektroniczna zgodna z papierową, tj. Wniosek wraz z wszystkimi załącznikami). Dokumenty w wersji elektronicznej nagrane na CD/DVD lub pendrive, tj. Wniosek i Biznes Plan należy
złożyć w wersji edytowalnej, np. w programie WORD (nie skanowane), a pozostałe załączniki w formie scanu),
- b) komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora),
- c) w jednej wspólnej kopercie oznaczonej nazwą, dokładnym adresem oraz tytułem:
Nabór nr 1/PS/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla PS
lub
- Pocztą tradycyjną/przesyłką kurierską na adres:
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Biuro projektu „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”
- M. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg,
Wnioski wysyłane pocztą tradycyjną / przesyłką kurierską należy złożyć:
- a) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej (tj. dwa egzemplarze w formie papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia) oraz w wersji elektronicznej (2 szt.) na płycie CD/DVD lub pendrive (wersja elektroniczna zgodna z papierową, tj. Wniosek wraz z wszystkimi załącznikami). Dokumenty w wersji elektronicznej nagrane na CD/DVD lub pendrive, tj. Wniosek i Biznes Plan należy złożyć w wersji edytowalnej, np. w programie WORD (nie skanowane), a pozostałe załączniki w formie scanu),
- b) komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora),
- c) w jednej wspólnej kopercie oznaczonej nazwą, dokładnym adresem oraz tytułem:
Nabór nr 1/PS/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla PS
Potwierdzeniem wpływu dokumentów będzie przesłanie do Wnioskodawcy potwierdzenia złożenia Wniosku z określeniem daty oraz jego numeru, w formie e-mailowej.
Wnioski złożone przed terminem rozpoczęcia naboru lub po terminie zakończenia naboru, jak również dokumenty złożone wielokrotnie w ramach jednego naboru nie będą podlegać rozpatrzeniu.
W przypadku wniosków złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu wniosku do Biura Projektu. Uczestnik/czka Projektu zobowiązany/a jest do zachowania dowodu nadania dokumentów/przesyłki. Data stempla pocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru wniosków.
Termin rozstrzygnięcia konkursu:
Szczegółowe informacje na temat terminów jak i zasad oceny formalnej i merytorycznej
wniosków o przyznanie wsparcia finansowego znajdują się w Regulaminie wsparcia finansowego
Nabór kierowany jest do Przedsiębiorstw Społecznych – uczestników projektu, które w ramach niego utworzą nowe miejsca pracy dla osób, o których mowa w § 4 Regulaminu wsparcia finansowego.
Wsparcie finansowe na utworzenie miejsca pracy jest przyznawane wyłącznie w formie stawki jednostkowej w kwocie 35 212,00 zł. Maksymalna kwota wsparcia finansowego na utworzenie miejsc pracy na jedno Przedsiębiorstwo Społeczne wynosi 352 120,00 zł.
Wsparcie finansowe na utrzymanie miejsca pracy jest przyznawane wyłącznie w formie stawki jednostkowej. Stawka jednostkowa na utrzymanie miejsca pracy w PS jest kwalifikowalna tylko łącznie ze stawką na utworzenie miejsca pracy i wynosi:
- a) 38 700,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na pełen etat przez 12 miesięcy (3 225,00 zł / m-c),
- b) 29 026,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ¾ etatu przez 12 miesięcy (2 418,83 zł / m-c),
- c) 19 350,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ½ etatu przez 12 miesięcy (1 612,50 zł / m-c).
Dokumenty jakie należy złożyć:
Przedsiębiorstwo Społeczne w celu pozyskania wsparcia finansowego, zobowiązane jest do złożenia następujących dokumentów:
- a) Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek o udzielenie pomocy de minimis) (Załącznik nr 1 do Regulaminu wsparcia finansowego),
- b) Biznesplan (Załącznik nr 2 do Regulaminu wsparcia finansowego),
- c) Oświadczenie o otrzymaniu / nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 3 do Regulaminu wsparcia finansowego),
- d) Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 4 do Regulaminu wsparcia finansowego),
- e) Zatwierdzone sprawozdania finansowe za ostatni zamknięty rok obrotowy (kopia) – jeśli dotyczy,
- f) Zaświadczenie o niezaleganiu w uiszczaniu składek społecznych, zdrowotnych i podatku (ZUS i US),
- g) Oświadczenie o braku podwójnego finansowania (Załącznik nr 17 do Regulaminu wsparcia finansowego),
Informacje o naborze znajduje się na stronie internetowej projektu tj. www.tarrtowes.pl oraz na stronie TARR S.A. www.tarr.pl a także NIL www.nil.kolbuszowa.pl oraz wywieszona w Biurach Projektu i Inkubatorach Help Desk.
Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z aktualnymi załącznikami jest dostępny na stronie internetowej projektu : www.tarrtowes.pl w zakładce: DO POBRANIA – DOKUMENTY.
Pytania dotyczące naboru wniosków można kierować drogą elektroniczną pod adres: r.krawczyk@tarr.pl lub pod numerem telefonu: 533 399362