Pracownik biura Help Desk w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje osoby na stanowisko Pracownik biura Help Desk w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej
Miejsce pracy:
Miejsce pracy: ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg
Zadania na stanowisku:
- Organizacja Biura Help Desk i zapewnienie ciągłej, niezakłóconej obsługi interesantów,
- Realizacji usług informacyjnych i prezentacja zagadnień dotyczących ekonomii społecznej oraz działań realizowanych w ramach Projektu,
- Współpraca w zakresie wymiany informacji i promocji z instytucjami regionalnymi
i lokalnymi, - Informowanie o możliwościach pozyskania środków na rozwój PES/PS (także wykraczających poza projekty realizowane przez POWES),
- Organizowanie spotkań informacyjnych (indywidualnych i/lub grupowych) w ramach projektu,
- Zarządzanie Biurem Help Desk jako przestrzenią do pracy i spotkań osób planujących utworzenie bądź rozwój PES i/lub PS,
- Tworzenie dokumentów projektowych na poszczególne formy wsparcia i współpraca
w tym zakresie z pozostałą kadrą projektu, - Pozyskiwanie uczestników szkoleń realizowanych w projekcie,
- Realizacja innych zadań związanych z projektem wskazanych przez Kierownika projektu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyż
- Kwalifikacje:
- znajomośćWytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
w obszarze działań związanych ze wsparciem ekonomii społecznej, - znajomośćUstawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej,
- znajomość programu Microsoft Excel.
- Minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań i pracy nad powierzonymi zadaniami.
- Zdolność do analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Przestrzeganie standardów i przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych.
Oferujemy:
- Umowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa na okres realizacji projektu: do 31 grudnia 2029 r.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty kandydatów składane są w siedzibie TARR S.A. przy ulicy ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska, na które odbywa się rekrutacja lub w formie elektronicznej na adres:sekretariat@tarr.pl.
- Dokumenty kandydatów należy składać w terminie do 31 października 2024 roku.
- Po upływie ww. terminu zostanie dokonana weryfikacja nadesłanych dokumentów, wyłonieni kandydaci przechodzą do merytorycznego etapu rekrutacji, który odbywać się będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Po dokonaniu oceny merytorycznej Pracodawca wyłania kandydata do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy.
UWAGA:
Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do merytorycznego etapu procesu rekrutacji mogą zostać odebrane w siedzibie TARR S.A. w ciągu 30 dni od daty upływu terminu rekrutacji. Po upływie ww. terminu nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną trwale zniszczone/usunięte.