Pracownik biura Help Desk w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Tarnobrzegu

Pracownik biura Help Desk w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej

22 października 2024 Aktualności 0

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje osoby na stanowisko Pracownik biura Help Desk w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej

Miejsce pracy:

Miejsce pracy:  ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg

Zadania na stanowisku:

  1. Organizacja Biura Help Desk i zapewnienie ciągłej, niezakłóconej obsługi interesantów,
  2. Realizacji usług informacyjnych i prezentacja zagadnień dotyczących ekonomii społecznej oraz działań realizowanych w ramach Projektu,
  3. Współpraca w zakresie wymiany informacji i promocji z instytucjami regionalnymi
    i lokalnymi,
  4. Informowanie o możliwościach pozyskania środków na rozwój PES/PS (także wykraczających poza projekty realizowane przez POWES),
  5. Organizowanie spotkań informacyjnych (indywidualnych i/lub grupowych) w ramach projektu,
  6. Zarządzanie Biurem Help Desk jako przestrzenią do pracy i spotkań osób planujących utworzenie bądź rozwój PES i/lub PS,
  7. Tworzenie dokumentów projektowych na poszczególne formy wsparcia i współpraca
    w tym zakresie z pozostałą kadrą projektu,
  8. Pozyskiwanie uczestników szkoleń realizowanych w projekcie,
  9. Realizacja innych zadań związanych z projektem wskazanych przez Kierownika projektu.

 Wymagania:

  1. Wykształcenie wyż
  2. Kwalifikacje:
  • znajomośćWytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
    w obszarze działań związanych ze wsparciem ekonomii społecznej,
  • znajomośćUstawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej,
  • znajomość programu Microsoft Excel.
  1. Minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.

Wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań i pracy nad powierzonymi zadaniami.
  • Zdolność do analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Przestrzeganie standardów i przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych.

Oferujemy:

  • Umowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Umowa na okres realizacji projektu: do 31 grudnia 2029 r.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty kandydatów składane są w siedzibie TARR S.A. przy ulicy ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska, na które odbywa się rekrutacja lub w formie elektronicznej na adres:sekretariat@tarr.pl.
  • Dokumenty kandydatów należy składać w terminie do 31 października 2024 roku.
  • Po upływie ww. terminu zostanie dokonana weryfikacja nadesłanych dokumentów, wyłonieni kandydaci przechodzą do merytorycznego etapu rekrutacji, który odbywać się będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Po dokonaniu oceny merytorycznej Pracodawca wyłania kandydata do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy.

UWAGA:

Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do merytorycznego etapu procesu rekrutacji mogą zostać odebrane w siedzibie TARR S.A. w ciągu 30 dni od daty upływu terminu rekrutacji. Po upływie ww. terminu nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną trwale zniszczone/usunięte.